fredag 1 juni 2012

Motion

Dagen började med ett möte med min sjukgymnast. Vet inte om jag berättat men i 7 års tid har jag gått med en nack skada. En nerv har kommit i kläm som gör att jag får smärta i axeln. För sex år sedan var jag till en annan sjukgymnast som hävdade att muskelfästet skadats och jag måste få det på plats då den flyttat sig. Men så är då inte fallet och felet sitter i nacken.


Kl 06.20 tog jag hundarna på en cykeltur i 40 min. Sedan satte jag mig på cykeln in till stan och hem igen. Jag hinner bara till gården så ringer en snubbe från arbetsförmedlingen och vill att jag ska komma in kl 14.00.

Ja ha. In och hämta hundarna för en motionsrunda till för att snart dra mig till stan igen. Ja motion får ja iaf och cykeln är toppen. Men kallt va det idag på morgonkvisten.


Ja så håller min dag på. Lika bra att träna hundarna att vara själv en längre tid så det inte blir en chock för dom på måndag. Och NEJ dom kommer inte vara hemma hela dagen själv och JA dom kan vara hemma själv. Det har hitentills skett sällan och sporadiskt eftersom jag varit hemma i 5 månader.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar