måndag 4 juni 2012

Första dagen avklarad

Första dagen är bortgjord och det känns bra. Tanken var att första veckan skulle jag jobba 6 timmar om dagen men efter ett möte med en ny kontakt på AF kom vi fram till att skynda långsamt och jag ska jobba 50 %.

I fredags fick jag träffa en kille som jobbar med personer som har olika diagnoser. Dom gör allt för att nr 1, jobbet ska anpassas till mina behov. Nr 2 jag SKA få ett jobb. Denna kontakt fick mig att tappa många kilo stress och långvarig ångest.


Idag blev jag placerad i en grupp där jag.monterar. Jag löder inte utan monterar delar till slutprodukt. Det känns bra och jag har många möjligheter och mycket varriation.


Efter jobbet fick vi äntligen hem brudarna. Så vi tog över en timmas kvällsprommenad med hundarna efter middagen. Ner till Gene Fornby och bada hundarna.


Nu är jag mätt och belåten efter dagen och jag börjar få hopp om ett normalt liv tro det eller ej. Men som sagt. Nu ska jag skynda långsamt.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar