måndag 11 juni 2012

En tuff vecka

Ja förra veckan va tuff som få. Fysiskt och psykiskt men jag överlevde som Uki konstaterade.

Denna vecka började tufft. Låg stämning och lätt slutkörd. Började jobbet 07:00 och slutade 11:30. Kom hem 12:00 och sov till 15:30. Ja kan jag mer än säga att jag är trött på många olika sätt. Trött på att Vara trött. Trött på att känna orklöshet och att bara orka inget.

Veckan fortsätter med halvfulla dagar och jag vet som inte när jag ska börja kunna leva.

Är iaf otroligt glad över mina två vänner som fått barn. Sandra och Micke som fick en kille för ett tag sedan. Och Jenny och David som fått en dotter i helgen. Stort grattis till er och ni...jag är sååå avis på er. ;)

Mitt i allt så ska min MIN Mimmi flytta. Det svider i hjärtat att hon ska så långt bort från mig. Att bo i Gullänget är nog långt bort.
Hon drar till det stället hon mår bäst i, Stockholm. Jag förstår henne och jag stöttar henne till 110% i denna flytt för jag vet att hon mår bättre där nere. Men tråkigt ändå att det ska bli lång distans till en vän till, nog med Milla. Så ni har jag två delar av mitt hjärta utspridd. En del i Stockholm och en i Uddevalla. Huvva gråter av bara tanken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar