fredag 8 juni 2012

Att förbättra och tänka om

...utan att veta vad man ska förbättra. Eller vad man ska tänka om inom och hur man ska tänka om 

Att ladda batterierna från något men kan inte riktigt sätta fingret på vad. Jag vet inte vad som händer... Famlar runt i en jobbig känsla som jag ärligt talat bara vill supa bort. Sådär jobbigt som det kan vara och som det en gång i tiden va.


Igår mötte jag två personer i trapphuset. Och att jag skulle reagera så starkt inför ett oväntat möte ja...jag finner inga ord. Och att sedan läsa en kommentar på FaceBook fick tårarna att fortsätta. Efter yttligare en kommentar på bloggen gjorde att dom flödade på. Sedan ett sms i telefonen som fick mig att somna med tårar i ögonen.

Att nu, dagen efter, få tårar i ögonen bara av att skriva ner detta. Ja något stämmer inte med mig. Orkar inte med detta som sker och vill ha tillbaka min bra energi.


Ja det är väl bara till att ladda batterierna ifrån något.


Till alla ni. Jag älskar er av hela min kropp och själ. Att ha er runt mig gör att jag orkar gå upp på morgonen. Att ta mig igenom dagen och leva den.

Och du Roger. Tack för att du står ut med mig.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar