torsdag 6 mars 2014

En början

Ja lite mer än vanligt har jag fått gjort idag. Bara legat framför tvn en timma då jag slumrade till.

Men det är fortfarande en fis i rymden jämfört med det jag behöver. Så de är väl bara att fortsätta kämpa. Har du nå tipps och idéer?

I morgon blir de iaf träning med Myy och  Amillo. Kl 11:00 på spillvärme här i Domsjö. Så ja får se om de blir ett gäng eller om jag står där själv. Skulle vara roligt om jag fick igång lite budföring med Myy.
Sedan går vi vidare till Spår skogen. Ska se om ja kan lägga åt dom båda eller om de bara blir ett till Myy. Ska nog skita i om de är mycket snö. Jag vill verkligen spåra med henne nu. Och Amillo för den delen. Hade varit najs med ett viltspår till honom men ja har inget blod och utrustningen måste uppdateras. Måste fixa så ja kan gå ut med lillemannen också.

Nä nu sitter ja hemma och väntar på Roger så jag kan ta ut hundarna på en kvällspromenad.


Posted via Blogaway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar