torsdag 9 januari 2014

Krasslig klsamaja

Ligger i sängen nu, äntligen. Andra natten i rad som jag stundvis sover på två sacco säckar i Nicoles rum. Lilla förkylda tösabiten.

Känner att jag har sååå mycket i kroppen som vill ut att det lagts på ett lock.

Vill komma längre i min hundträning men stampar på samma ställe känns det som.
Jag har fastnat med Myy och Amillo är för tänd.

Känner att jag behöver hjälp. Hellst med Myy då hon är tävlings hunden jag ska börja med. Med det är så många olika saker jag måste rikta in mig på och jag måste på något sätt börja.
Får nog sätta mig med lydnads ettan och skriva ner, moment för moment hur hon ligger till och sedan få en överblick. Vill inte nöta ettan eller tvåan. Vill ut på apellen men jag har så svårt att få ihop spår tid med henne.
Ska testa att ta N i selen på ryggen och gå någon dag. Det kanske funkar.

Ja man blir låst av barn, oavsett ålder, man får bara lära sig att lirka upp låsen. Men ibland blir man så hemmablind.


Posted via Blogaway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar