onsdag 26 december 2012

Julen har kommit

Och gått.
Detta var första året någonsin vi inte har änglarna på julafton. Så den 22 hade vi vår riktiga jul med 15 pers i lägenheten. Ack så mysigt vi hade det. Den 24 va vi hos mamma och pappa och den 25 hos svärmor. Det har varit fullt upp med mycket i kroppen.
Det märks att något är annorlunda. Jag blir trött mycket fort och humöret försvinner och vänder på en femöring. Det är ibland skrämmande och jag skämms nu och då över mina ageranden. Förstår inte hur Uki står ut.

I övrigt är det bra. Ska ikväll på bio med hjärtat. Saknar tösarna så de gör ont i mig. Det blir massa mys till helgen med sötnosarna.

Har börjat åka längdskidor med Myy sista veckan och det går toppen. Hon ligger på bra i spåret och drar lagomt för min smak. Det är för mig lite ovant att stå på skidorna efter mer än 10 års uppehåll. Och att då börja åka med hund som jag aldrig gjort förut och att vara på smällen. Ja de går förvånansvärt bra. Mer uppdatering om detta senare.

God fortsättning till er alla!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar