onsdag 11 maj 2011

Hur lever jag?

Jag lever konstigt just nu. Väldigt konstigt.

Vi kan börja hur ja lever måndag till torsdag, ev fredag. Jag bor på ett elev hem med Amillo. Det är trångt och påminner om ett mentalsjukhus. Dom flesta har problem och utan Anna och Qaxi hade vi nog inte överlevt. Dom betyder mycket för mig, otroligt mycket.

När vi kommer hem är vi innebooende hos min syster. Dom har en lägenhet ovanför sin egen som dom ska hyra ut till hösten. Fram till sommaren får vi vara där och när sommaren anländer så flyttar vi till mammas och pappas hus.
Ja och efter sommaren så hoppas jag att antingen jag eller Uki fått ett bra jobb så vi kan se över ett nytt hus som vi ryms i.

Men alla känslor då?
Ja dom flyger och far som en jävla trasa. När jag är på elevhemmet AKA mentalsjukhuset så mår ja inte så toppen. Dom som gör min dag är Amillo, Anna och Qaxi. Det är så jävla påfrestande att leva med arroganta människor som inte respektera regler och andra människor. FY FAN FÖR DETTA!!!

När ja kommer till Övik så bor vi trångt. Jag, Roger, LaTanya, Michelle och Amillo i en lägenet med två rum och kök. Det är trångt, men än så länge går det bra. Vi måste bra lära oss att leva litet och intimt.

På kvällarna när jag är på mentalsjukhuset så längtar jag efter min familj hemma. Jag sitter i ett minimalt rum och bara stirrar i väggen. BLääääääää!!!!!

Hemma så är det trångt just nu men jag är ialla fall med han och dom jag älskar, min familj.

Nä i morgon vill jag hem. Hoppas att jag kommer hem i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar