onsdag 4 maj 2011

En bra morgon

Har just kommit in från en timmas promenad. Träffade älskade Anna med Q innan vi gick vidare ut på lägdorna. Det är så härligt här på skolan. Man kan få öppna ytor och oändligt med skog. Kommer sakna allt detta + alla djuren som finns här. Kossor, hästar, får, lamm, ja allt du kan tänka dig. Små mini grisar och stora grisar.

Idag ska pappa komma förbi en sväng och säga hej. Han åker hem efter att ha varit i Danmark någon dag. Då kommer han förbi och säger hej hej innan han åker hem. Älskade pappa. Min pappa!!!

Idag ska jag träna lydnad med herren på lunchen, men för övrigt är det skola och plugg som gäller.


Det gäller att ha tungan rätt i mun när mamma ropar på mig.



Tro det eller ej. Jag saknar honom till vänster

Öppna ytor, det gillar vi.
Anna jag fick lov att härma dig. Dom där bilderna på Q blev så fina. 


Små lamm vi har på skola. Dom är såååå söta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar