onsdag 20 november 2013

Vallning

I morgon är det vallning som gäller för mig och Myy.

Vi var där i torsdags förra veckan och då hade vi haft ett uppehåll sedan en bra tid tillbaka. Över 6 månader iaf. Sist jag var hos Danne och Paula var jag lagom rund om magen och Nicole var där i.

Men nu är jag mindre och smidigare ;)

Sist vi var där så började vi där vi slutade sist. Så jäkla toppen hund ja har. Sen är det inte ett minus att jag är så snabblärd.
Vi ska börja träna på att balansera upp och få till ett Ligg i balansen samt att få ner hennes tempo så hon blir mer lyhörd. Ordet Sakta och Ligg ska banne mig finnas i skallen på henne.

Kameran kommer haka på i morgon då det kommer vara dag så man kan ta en massa bilder. Ska bli roligt å se vad det blir för gäng i morgon.

Återkommer med uppdatering så snart jag har tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar