tisdag 13 maj 2014

Fel saker

När fel saker händer omkring mig så blir det bara fel. Det etsas in i huvudet på mig och jag kan inte släppa det. Det gnager och gnager i mig och det är så jävla irriterande. Att jag ska ha så svårt att släppa svåra, jobbiga och fel saker.
Du kan tycka att det är lätt, hänt är hänt och det går inte att göra något åt det. Thats It! Men de är inte så enkelt för mig.
Jag som ska vara så förbannat svår, man måste stå mig nära för att förstå mina handlingar. Man måste känna mig mer än ytligt för att förstå hur jag tänker och agerar. Och som ett brev på posten kommer skiten. Dom som inte förstår mig dömer mig, snackar skit, ja listan kan bli lång. Och det tär på mig hur jag mår då detta händer.
Och det spelar ingen roll om och hur jag tar upp ämnet med dom berörda, det är ändå förstört och det går ut över mig och två till som INTE ska behöva bli inblandad. Jag känner djupt i hjärtat skitsnacket som pågår, känslor som svallar och missförstånd som beror på att man inte känner mig. Jag hoppas att mina känslor visar sig vara fel.

Men nu till mitt problem, här och nu. Hur Fan får jag skiten ur huvudet? Går det att spränga bort?


Posted via Blogaway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar