söndag 15 december 2013

Nära mitt hjärta

Där finns unika människor, mina vänner.

Mina vänner (hoppas jag) finns alltid där. Vi kanske inte hörs varje dag, varje vecka eller månad. Men ni finns där. Jag finns där ALLTID för er!

DU som är min vän, du som jag håller så otroligt hårt inom mig. Du har en plats ingen annan får. Du har en unik plats hos mig.

Ikväll har jag spenderat timmar hos mina vänner, tillsammans med mina vänner. Ni som va där ikväll, ni anar inte hur mycket ni betyder för mig. Satt och funderade tillbaka i tiden, den tiden jag mådde som sämst och hade dom värsta problemen, när ni alltid fanns där för mig. Jag blir ärligt talat tårögd när jag tänker tillbaka. Jag tror ärligt, innerst inne från mitt hjärta, att ni anar hur ni fanns där för mig. Att Ni va dom som höll mig levande. Ni förstår inte vad ni gjorde för mig. Jag kan säga, utan att ljuga, att utan er hade jag nog inte levt idag. Och det säger jag inte för att vara dramatisk, utan det säger jag för att jag menar det.

Sedan så har vi så klart dom som inte fanns där ikväll av olika anledningar. Ni håller jag hårt om. Än om ni bor på andra sidan Sverige. Eller grannar med mig. NI är mina vänner och även ni har en varm plats ingen annan får i mitt hjärta.

Jag är inte en människa som ringer en gång i veckan och hör hur det är. Haha, Milla hur långt kan de gå mellan gångerna vi hörs per telefon? Månader? Halvår?
Men än om det drar ut mellan gångerna, om det tar månader innan vi ses. Så vill jag att ni vet att ni ALLTID har samma plats hos mig. Ni kommer för alltid vara mina Vänner och ni kommer för alltid ha er speciella plats i mitt hjärta. För ni är Unik och ni är mina vänner.
Älskar er alla, mina vänner <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar