torsdag 27 juni 2013

Som en dans på rosor

Inte för att någon har sagt motsatsen. Mem det är inte en dans på rosor att vara mamma. Hellst till en tös som är vaken större delen av dygnet. I morgon ska jag prata med BVC för att se vad som kan vara galet. Kan det vara utslagen i ansiktet eller är hon bara en vaken tös.

Jag har börjat motionera nu. Power walk står på schemat än så länge. Sedan hoppas jag att jag snart kan börja bygga muskler igen med programmet vi körde innan jag blev tjock.

Jag ska sätta upp en longerings ring på tomten. Idag när jag va ute med hundarna kom jag fram till tre saker. Nr 1. Tomten är tillräckligt stor. Nr 2. Hundarna gillcar det. Nr 3. Jag har saknat det. Det kan vara en bra början till att komma igång med träningen.

Nä nu ska jag försöka få bruden att somna. Go natt på dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar