lördag 14 maj 2011

Hemma i några dagar

Kom hem i torsdags kväll till en upp och ner vänd familj. Tänker inte gå igenom det som hänt men jag förstår inte mig på människor. Men det är väl helt enkelt så.

Ja fredagen ägnades med familjen Ottosson där vi både åt middag och sov över, hela högen. Lördagen börjades små seg efter ett x antal förfriskande glas vin under fredagen. Köra Michelle till träning och jag och LaTanya var ute och gick med Amillo under tiden. Mina underbara ungar, vad skulle man göra utan dom?

Ikväll får jag se vad man gör. Sitta och hänga i lägenheten med ungarna.

I morgon ska ungarna till mor sin så då får man se vad man gör av dagen. Det regnar så det är inte mycket ute väder. Inge roligt att träna i ett väder som detta.

Hoppas på en roligare uppdatering senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar