onsdag 2 maj 2012

Arbete och hund

Dagarna kommer, dagarna går. Ja vet inte vad jag får ut av dom mer än att man på dagtid finns där för jyckarna och att man på kvällstid finns där för familjen och barnen. Älskade barnen.

Den sista april så åkte jag och Roger iväg för att hitta en cykel till mig och tro om vi lyckades. JAAA!!! De blev en toppen fin cykel (som du senare ska få se) som jag verkligen kommer att använda.

Den första maj så tog jag först en tur med Amillo så han fick bli trött. Sedan så tog jag min härliga cykel och åkte till Mimmi med Myy för att träna lite. Oj va roligt vi har det när vi håller på. Men de blev två korta fina spår och jag vet nu vad jag behöver jobba på med henne.

Jag vill verkligen sätta IPO spåret med henne för att öka hennes allmänna koncentration. Hon behöver fokusera hennes energi i spåret och bli mer effektiv så därför körde vi dubbel lina. Det blev en markant skillnad på hennes arbete så det ska vi köra vidare på.

Jag bjuder på lite lånade bilder från Mimmi så ni får se hur flumm de blev.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar