tisdag 14 juni 2011

Skolan är typ slut

Ja nästan.

Har idag gjort mitt sista prov som kommer bli mitt första IG i en kurs. Jag kunde inte mer än tidigare än fast jag försökt. Det får bli ett brista i den där kursen men vad gör det? Det är ett av mina svåraste ämnen, det är bara att inse.

Nu sista dagarna på elevhemmet så är jag mycket med Amillo. Är mest less på situationen och vill bara hem. Hem till familjen och livet som väntar där.


Ja för övrigt så har jag gjort bort min första dag på jobbet. Känns toppen måste jag säga. Jag är bara ivrig på att få börja jobba nu bara. Det känns som att det där är ett bra jobb för mig och att jag kommer förhoppningsvis få fortsätta. Det är bara att ge hundra procent på de där jobbet nu.

Nu i veckan får vi reda på om vi får en lägenhet på Hammarvägen. Det är en 3:a så ungarna får var sitt rum. Känns toppen måste jag säga. Dock blir det trångt för oss men så får det bli. Så länge ungarna får var sitt rum och vi kan bo någon stans med våra egna saker runt om oss. Så håll all tummar på  att vi får den där lägenheten.

Nu ska jag mysa med tax till de att vi börjar kl 13:00


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar