tisdag 24 december 2013

Julmorgon

Sitter här och ser på tv för mig själv. Huset är halvfullt med människor och ikväll firar vi vår första jul i huset. Första julen med Nicole.

Mycket har hänt ynder 2013. Vi har köpt hus, tok renoverat ett hus. Gift oss, utökat familjen med en powerpuff pingla till.

Del två i huset blev klart i söndags, hallen. Nu blir det fin putsning tills vi tar tag i toaletten på nedervåningen. Ska bli skönt att inte ha något super projekt på G. Kunna njuta lite mer av varandra. Se Nicole växa upp, rikta in sig på hundarna lite mer.

Här, där jag är nu, mår jag bra. Det har varit stressigt år, mycket känslor. Skratt och tårar. Men inget jag ångrar.

2014 kommer jag välkomna varmt och jag kommer gå in i det året starkare än någon sin.

Till alla mina vänner. Jag älskar er för varje dag som går. Ni betyder mycket för mig och jag hoppas ni vill dela 2014 med mig.

God Jul alla ni!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar