tisdag 31 december 2013

Julen har kommit...

... Julen har gått.
På julafton hade vi fullt hus. 12 st inkl barn men oj så trevligt vi hade det.
På Onsdagen åkte vi till högland och hade en mini julafton med min sida av familjen.
På Torsdagen blev det middag i killingsnäs.
Sedan kom fredagen och klockan blev tolv. Det var med tårar i ögonen jag tog emot Mimmi och hundarna. Min älskade Mimmi.
På Onsdags kväll fick världens finaste Tingeling somna in. Och den 21: a fick underbara Barras somna. Så det har varit tunga dagar och jag har längtat efter Mimmis famn.
Ja sedan kom Lördagen, dop dagen.
Bilder kommer senare men oj viIIken dag. Nicole var så himma glad och alla var där.
Här hemma sammlades ett 30 tal vuxna och barn. Tiden flög förbi, söndagen kom och Maria, och brudarna, tog sig hem.

Resten av dagarna har bestått av att njuta av Mimmis närvaro.
Idag kom stunden då hon skulle hem. Huvva vad tårarna sprutar. Att det kan göra så ont att lämna av en människa på tåget. Älskar dig Mimmi!

Nu har jag städat huset och ska vila lite innan Kicken och Anna kommer. Det blir middag här hemma hos oss i kväll.

Tack för detta år mina älskade vänner. Vi ses nästa år.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar