tisdag 12 juni 2012

Bildbomb och utmaning

Ja vi börjar med utmaningen.

Följde med Michelle och LaTanya på träningen idag tillsammans med Myy. I min vilda fantasi trodde jag att jag kunde träna lydnad med Myy medans tjejerna tränade (att lägga till nu är att dom tränar fotboll, inte orientering, golf eller pingis utan fotboll).
Ja så länge jag höll i min tenninsboll så slet hon inte blicken från mig. När den försvann så var det fullt fokus på fotbollar hit och dit, ungar som skrek, skrattade och stojade. Mycket bra och välbehövlig träning måste jag säga.
Men några moment fick vi in. Jag tränar mycket linförighet på henne nu. Vill få upp fokus mot mig och en uthållighet samt ta bort trägningen hon uppfunnit. Vet inte vart hon har fått det ifrån, jag har nog inte varit tydlig nog mot henne från början när jag jobbade mest med fokus på Mig och inte fram samt få upp en glädje i henne. Hon har lätt att bli kuven upplever jag i linförigheten och det ska bort bort. Nu är det glädje och hopp å skutt. Har fått, för en tid sedan, mycket bra tipps av en vän, Joanna, på hur jag ska få upp fokus på henne. Och det har hjälpt. Av någon anledning så kan man ge HUUUUUR mycket tipps till andra men när det gäller en själv så blir man blind. Men tack Joanna, det har funkat, ska bara se till att filma någon gång ;)

Nu över till Bildbomben


Trevlig sommar (gillar Myys smile)

Trötta brudar på väg till solberg

Trött lilleman i Solberg

Pussgurkan Myy som alltid finner sig en polare av något slag

Ja såhär ser man alltid Amillo. I någon annans knä och vräääker sig gött

Trötta efter en dag på fotbolls cup

Denna förtjänade jag, efter en dag med både städ och tvätt

Träning under fotbollen idag

Träning under fotbollen idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar