måndag 28 maj 2012

Skämms gör jag...

Bloggnadet har hamnat på sniskan på grund av många olika saker. Fullt upp. Har inte koll på vardagen. Känslor och hummöret är inte i balans för 5 öre.


Känns som att livet tappat meningen ibland. Har tappat greppet om det mesta tyvärr.

Men hur som så går dagarna frammåt ändå. Det som gör att jag klivt upp om dagarna är mina två underbara tjejer,LaTanya och Michelle. Han jag vaknar med och somnar bredvid varje kväll Uki, min Roger. Sedan hundarna. Min taxameter som spräcker alla fördommar om Taxar, min Amillo. Och Myy i hennes 110 knyck. Hon som inte landat i världen ännu.


Studvis så torkar jag bort en tår från kinden. Ibland faller den av lycka över min familj. Ibland faller den i förtvivlan över mitt liv som står stilla. Nä jag bryter ihop snart...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar