torsdag 31 maj 2012

Arbetsförnerdringen

Emma är beviljigad en månads praktik. Wihiioooo

Nr 1. Det är inte lång väntetid på 3 1/2 vecka för att få ett OK på praktiken. Fullt normalt för en som VILL ut och jobba.

Nr 2. Vi utgår från att jag INTE kan jobba 100% men bara för att jag insusterar så skriver vi det på pappert.

Nr 3. Han är INTE min handläggare så det är INTE han jag ska prata med igentligen.

Nr 4. Min bästa vän är en mycket högt uppsatt chef på Sanmina. Han var hos mig senast igår.

Nr 5. Jag är barnledig så jag är inte på jobbet så mycket.

Nr 6. Du bör söka sommarjobb också.

Nr 7. Denna lista kan bli längre...ska jag fortsätta?


Jag är förbannad.

Nr1. NEJ det är inte OK med över 3 veckors väntetid om du inte betalar ut ersättning. Eftersom jag inte har någon inkomst så har jag numera tappat 3 veckors inkomst. TACK FÖR DEN!!!

Nr 2. Jag kan jobba 100 %. Det är bara du som gör att jag inte kan jobba.

Nr 3. Jag hoppas att jag inte behöver prata med dig eller någon annan på din arbetsplats nå mer.

Nr 4. Jag skiter i din vän och när han kommer hem till dig och k****ar dig där bak.

Nr 5. Jag skiter också i vad du gör när du inte jobbar. Klarar du inte av arbetet så skicka vidare till någon som kan.

Nr 6. Nej för jag ska fan se till att stanna på Sanmina.

Nr 7. Den här listan kan också bli längre. Men för att inte gå in på mer personangrepp så slutar jag nu.


DEPRIMERAD


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar