onsdag 16 april 2014

Det kommer

Det kommer en mer genomgående uppdatering ifrån helgen så snart mitt huvud blivit återställt.

Som vanligt så klär man sig för lite och en gnagande förkylning kickar igång när jag kommer hem. Så jag har inte varit helt hundra i skallen och har inte pallat med ett inlägg med massa roligt info.

Ja i morgon åker vi iväg igen. Nu bär de av till Storlien och fjällen. Ja tror de blir tredje eller fjärde helgen jag/vi är borta nu. Hua vet inte om de är roligt eller jobbigt.

Myy har iaf börjat löpa och det går bra. Amillo äter och motioneras som vanligt, lite tjurigare än vanligt är han men inte så att han mår dåligt över de.

Ja och nån gång i mitt röriga huvud känns de som att jag har allt för mycket att göra men så lite ork. Packa, tvätta och förbereda. Städa, hålla undan och få ordning.

Det är mycket jag vill nu, saker jag vill ha, saker jag vill ha upp nått och mål jag vill komma till.
Jag vill ha en GO Proo cam med fäste på bröstet.
Jag vill komma fram till vilken nästa hundras blir till 110 % och gärna ha den här.
Jag vill att Amillo ska vara hundra i sin kropp.
Jag vill kastrera Myy.
Jag vill vara tävlingsklar med Myy.
Jag vill ha Amillo färdig i hans tävlings delar.
Jag vill ha klart GUF utbildningen.
Jag vill ha klart på övervåningen.
Jag vill komma igång och kommit en bra bit med min egna träning.

Det är mycket jag inte gillar just nu som stannar upp hela mig. Det finns lösningar men jävla jag som sitter fast...blääääääää...


Posted via Blogaway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar