måndag 4 november 2013

Såå typiskt Emma

Ja nu är hela dagen förstörd om jag inte har tillräckligt med kraft för att vända den.

Hittade idag mitt koppel till Myy, som var hel när vi åkte, trasigt. Vem fan ha gjort de och hur har de gått till?! Hallå de är ett läderkoppel som INTE haft någon knut på sig så de ska krävas en del att he sönder det.
Har ja gjort det utan att veta om det? Innan jag åkte, glömt de ute? Har någon varit är hemma och tagit det och hett sönder det? Hur som hellst så är det trasigt och de gjorde mig trasig.
Sedan fick jag reda på en grej till som gjorde mig besviken, och jag skämms över dom. Det tar också i mig så jag går ner mig totalt.

Plus på det så har Amillo gjort illa sig igen. Så i morgon är det vet för han.
Det som är konstigt nu är att skadan sitter på andra sidan. Men jag uppfattar det som att det gör ont över skulderbladen på honom och det är i det området som han haft problem med innan. Så jag hoppas att dom kan starta en utredning på honom nu i morgon.

Ja i helgen var vi ner till sthlm. Fick träffa min älskade Mimmi igen (va där för två helger sedan och överraskade henne totalt genom att krypa ner i sängen när hon sov). Pussa på vopplisarna och krama om henne ordentligt. Saknar den människan, min mimmi

Sen var vi som vanligt på spelmässan och det är som alltid mysigt. Mysigt att komma ifrån och bara vara med Roger. Nu var dock Nicole med och det gick toppen. Hon skrattade gott åt alla människor som gick förbi och sov sedan som en stock.

Ja så nu är vi hemma i huset och renoveringarna fortsätter i stadig takt. Lika så hundträningen.
Jaja...vi får väl se hur den här dagen slutar i för kaos. Förbannade jävla skit!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar