torsdag 9 juni 2011

Det va ett tag nu men det har även sina förklaringar.

Mobilen vill inte koppla upp till min dator så det blir tomt med bilder. Och jag som vill ha bilder och skriva så lite som möjligt.

Men jag kan börja lite lätt och sedan när allt fungerar så kommer jag med bilder.

Skolan är snart slut, om en vecka för att vara exakt. I morgon och på måndag är dom sista lektionerna sedan är det tjo och tjim som gäller.

I dom kurser som jag ännu fått reda på betygen är jag nöjd med. Bra feedback och bra kommentarer om mitt arbete. Känner att med tanke på mina förutsättningar så har det gått toppen. Nu vill jag bara hålla egna kurser och utvecklas i min egen takt.

Mycket av min kunskap har jag idag har jag mycket att tacka mina underbara lärare. Helt fantastiska tre lärare har jag haft som har en stor kunskap om vad dom håller på med. Tre personer som jag respekterar mycket efter ett år i deras händer.

Nu på lördag kör jag min första intro dag på Lidl som jag ska jobba på i sommar. Känns toppen bra och Uki har fått jobb på Samina som programmerare till ett av deras projekt. Det känns som att vi rider på rätt våg nu i det stora havet. Hoppas denna våg tar oss till bl ett hus som rymmer oss alla. Hoppas hoppas.

Idag har Amillo och jag badat tassarna våra. Så skönt nu när det är så varmt ute och det såg ut på Amillo som att han gillade det svala vattnet.










Bilderna är tagna av Anna. Tack vännen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar