onsdag 21 maj 2014

Funderingar

Ja gårdagens träning ägnades mest åt att hjälpa. Dock tycker jag det är så himla roligt så de gör inget. Hjälpte till att kicka igång spår hos en hundägare med en toppen fin jycke.

Ja sedan sitter jag här, med min kära feber, och funderar. Jag har sedan många många år tillbaka drivit en grupp på Facebook som heter Hundar i Örnsköldsvik. Stundvis så har jag fått toppen respons på hur gruppen drivs och stundvis så har det skapat turbulens och bråk. Dels riktat direkt mot mig som person, mig som Admin och andra medlemmar. Stundvis så drar den mer energi än vad den ger energi.
Hade det inte varit för att man får komma på jätte bra tränings tillfällen så hade jag klivit av som Admin för länge länge sedan. Stunder som denna så tappar jag sugen för att fortsätta driva gruppen framåt. Ja...vad ska jag göra? Kliva av som Admin?
Problemet är då att det inte finns någon Admin för gruppen och den kommer spåra ur då jag kommer öppna upp hela gruppen. Det skulle vara jätte tråkigt då det är en grupp som tillför som sagt bra tränings tillfällen.


Posted via Blogaway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar