tisdag 9 april 2013

Tiden som kommer

Kan inte precis säga att jag gillar dom kommande två veckorna. Plus att jag innerst inne känner en Svag oro inför kommande månad.
Här ligger jag nu i vecka 32 och ska bli lämnad själv först fredag till söndag och sedan onsdag till söndag veckan där på. Och mitt i allt ska vi flytt packa.
Jag har en halsbränna som ger mig feber frossa och huvudvärk. Och konstant näsblod som gör mig illamående. Och här ska jag vara själv, med två hundar iofs, men under tiden ska jag vara effektiv och göra mitt jobb, packa. Det är med en tår i ögat jag gör detta.

Sedan den kommande månad, flytt. Den första får vi nyckarna till huset och då börjas det. Renovering, flytt, få ett liv att fungera, ev spädbarn. Ja det kommer bli mycket. Innerst inne vill jag att det ska vara juli nu så man kan få ha kommit nån vart. Nej nej, bara april.

Ja Myy har iaf löpt och det är klart för denna gång. Nu är det storsatsning på bl lydnadsettan för henne.
Amillo har kommit hem efter att ha varit hos pappa och mamma i en månad.
Nu ska de banne mig vara sista gången jag särar på dom under löpen. Dehär SKA funka att ha dom tillsammans och gör de inte de så blir de kastrering känns de som.

Nä nu ska jag börja med att överleva tiden som kommer. Myys och Amillos träning kommer startas upp nu snart igen och då kommer de uppdatering om hur dom båda ligger till just nu.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar