måndag 16 april 2012

Solskens historia?

Nä jag kan inte påstå att mitt liv är en solskens historia just nu. Många droppar små blir till står å som man så fint brukar säga.

Jag mår inte bra av att inte ha ett jobb, det är ett faktum. Men nu har jag varit utan jobb så pass länge så jag börjar tvivla på saker och ting.
Kommer jag kunna klara av min vardag när jag börjar arbeta?
Kommer jag kunna klara av hundarna när jag börjar jobba?
Kommer jag klara av att hantera hemmet med diverse olika sysslor?
Kommer jag kunna ta hand om barnen och må bra med dom?
Kommer jag kunna hålla förhållandet stadigt medan jag går in i väggen om och om och om igen?

Jag är i en period av tvivel runt om mig som får mig på konstiga känslor, tankar och beteenden. Det är få saker som får mig upp ur sängen på morgonen. Jag vill bara sova bort dagen för att sedan kunna sova bort dagen där efter.

Jag klarar inte av någon som helst stress och känner mig skör. Förbannat skör. Nä jag gilla inte det här.






Lägg in ett par oredigerade bilder från någon gång någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar